Samedi 27 Mai 2017  -  17h47  

       A découvrir sur N64
       Accès Rapides

   Accueil

   Emulateurs

   Plugins

   Roms N64

   Jeux N64

   Boites 3D / Box-Art

   Textures HD

   Hacks / Traductions

   Manuels

   Tests / Vidéo-Tests

   Vidéos

   Dossiers & Tutos

   Tournois

   Concours

   Quiz N64

   Mini-Jeux N64

   Challenges N64

   Sondages

   Classement Trophées
Le saviez-vous ?

Dans la version Xbox 360 de Banjo-Kazooie, le logo Nintendo présent sur le xylophone de l’introduction ainsi que bruit de l’allumage de la GameBoy ont été retirés.
Rice Video v6.11 Beta 10 (Rice)
Plugin video développé par Rice, basé sur les sources de l'émulateur : Daedalus.

Pour rappel, les Plugins Rice Video permettent de dumper les textures des roms N64 et de charger des Packs de textures modifiées.

Voir le Dossier : Changer les Textures.


Liste des améliorations :

Beta 10 :
- I don't know why beta 9 has the bug. C++ template didn't do the job as it should do. So I have to add extra check on the Sorted List search result to make sure it is valid.
- And there was no problem with the DEBUG build.
- Now beta 10 should be work as beta 9 should.

Beta 9 :
- Display initialization messages to tell the status of texture file searching progress
- Won't remember the texture dump option value anymore. This option will be disabled when the plugin is loaded. In order to use the texture dump feature, you have to manually turn it on every time after you restart the emulator. This prevents the texture dump option is accidentally left on.
- Fix the graphic tearing problem at Super Mario head (This is a general bug in many games) and related polygon depth bias problems.
- Textures are now dumpped into subfolders and texture dump will also check into the subfolders.
- Using sorted list to manage the texture info, and using binary search to speed up texture checking/loading process. This should speed up the game when texture dump is enabled, also speed up hires texture loading a little bit.
- Palette CRC calculation is only up to the maximum palette values really used by a texture. This will reduce the duplicated texture dump for different palette CRC values.
- Other extra checking to reduce duplicated texture dump
- For Mario Kart. You want to enable the option "Fast loading tiles". The new beta will give you much better texture dump for this game because of new implementation and extra check on texture size for this game. For most textures used by this game, you can have them dumped in complete textures instead of broken sub-textures.


S'il vous manque le Fichier "bmglib.dll", vous pourrez le télécharger au bas du premier post de cette page.

Auteur : Rice

Site officiel :
http://www.emutalk.net/threads/26442-Beta-version-6-1-1-beta10

Téléchargé : 8840 fois
(27/03/2005 - 671 Ko)
  Téléchargement
 
       Membres

   Identifiant :

  

   Mot de Passe :

     

   Mot de Passe oublié !
Devenir Membre
       Dossiers / Tutos (39)

   Installer et configurer un Serveur ...

   Test de l'Arcade Shark (InterAct)

   Histoire de Emulation64.fr

   Historique de la Nintendo 64

   Test de l'Ultra Racer 64 (InterAct)

   Collectionner sur Nintendo 64

   Utiliser les Codes Triches avec Pro...

   Le Stop'N'Swop

   Test de l'Ique Player 64 (Ique)

   Jouer aux FPS de la Nintendo 64 à l...
Tous les Dossiers
       Vidéo-Tests (14)

   Quake 64

   International Superstar Soccer 2000

   South Park Rally

   Diddy Kong Racing

   Legend of Zelda, The - Ocarina of T...

   Extreme-G XG2

   Perfect Dark
Tous les Vidéo-Tests
       Tests de Jeu (45)

   Command And Conquer

   New Tetris, The

   Xena Warrior Princess - The Talisma...

   Donkey Kong 64

   Perfect Dark

   Hybrid Heaven

   Tony Hawks Pro Skater
Tous les Tests
       Notices Scannées (149)

   Superman

   Ms Pac-Man - Maze Madness

   Hybrid Heaven

   Turok 2 - Seeds of Evil

   Operation Winback

   Perfect Dark

   Kirby 64 - The Crystal Shards
Toutes les Notices
       Partenaires

   GameTronik.Com

   SyTest.Net
(c) 2001-2017 Emulation64.fr / Emulation64.net