Vendredi 24 Novembre 2017  -  02h50  

       A découvrir sur N64
       Accès Rapides

   Accueil

   Emulateurs

   Plugins

   Roms N64

   Jeux N64

   Boites 3D / Box-Art

   Textures HD

   Hacks / Traductions

   Manuels

   Tests / Vidéo-Tests

   Vidéos

   Dossiers & Tutos

   Tournois

   Concours

   Quiz N64

   Mini-Jeux N64

   Challenges N64

   Sondages

   Classement Trophées
Le saviez-vous ?

Dans F-Zero X, le premier circuit de la Joker Cup est une réplique du circuit Rainbow Road de Mario Kart 64.
Mupen64 v0.5.1
Voici la dernière version officielle de l'émulateur Mupen64.


Liste des améliorations :

- detection of invalid code cache for ambiguous region now use adler32
- fixed a bug in ini file compression
- added support for framebuffer effects functions
- detection of VI interupt rate works on weird country codes
- better detection of self modifying code in dma
- warnings fixed on new gcc versions
- rsp's dmem and imem are now contiguous in PC's memory
- slightly improved audio timing
- better detection of self modifying code when accessing memory through TLB
- fixed a bug in RSP memory write
- reading from ai_current_delay register should work even when Count register is looping
- in interpreter code : fixed a bug in jump opcodes
- the event scheduler has better support for Count register loops
- better AI interrupt handling (for musyx games for example)
- jump opcodes changed in pure interpreter core so that they are timed exactly like on the other cores
- fixed a bug when accessing memory through invalid TLB in LDL, LDR, LWL, LWR, SWL, SDL, SDR, SWR opcodes
- added LL, SC opcodes
- two consecutive jump opcodes doesn't crash in the dynarec
- basic implementation of fpu opcodes in dynarec
- division by 0 in FPU opcodes is returning NaN
- all jump opcodes implemented in the dynarec
- faster inside function loop with dynarec (register cache)
- various bug fixes in dynarec opcodes
- memory access improvements in dynarec
- autoincrement save slot option when quick saving
- stabilty improvements on the GUI (when closing a rom for example)
- added support for readScreen function to support avi recording feature on plugins that don't use opengl or directx
- Sound plugin : thread synchronisation improvements


Note : 
Téléchargé : 10188 fois
(27/08/2005 - 2076 Ko)
  Téléchargement
 
       Membres

   Identifiant :

  

   Mot de Passe :

     

   Mot de Passe oublié !
Devenir Membre
       Dossiers / Tutos (39)

   Utiliser et configurer AQZ Netplay ...

   Test du SS-N64-PS2 Controller Adapt...

   Jouer aux FPS de la Nintendo 64 à l...

   Test du Pad Hori Nindendo 64 (Hori)

   Histoire de Emulation64.fr

   Changer les Textures de vos Roms N6...

   Modifier les Gfx de vos Roms Ninten...

   Test du Passport Plus III (EMS)

   Enregistrez et visionnez vos partie...

   Test du N64 Controller Adapter (May...
Tous les Dossiers
       Vidéo-Tests (14)

   Legend of Zelda, The - Ocarina of T...

   Resident Evil 2

   Diddy Kong Racing

   SCARS

   Bio FREAKS

   Quake 64

   Legend of Zelda, The - Majoras Mask
Tous les Vidéo-Tests
       Tests de Jeu (45)

   Perfect Dark

   Dr Mario 64

   Conkers Bad Fur Day

   Diddy Kong Racing

   Mario Party 3

   007 - The World is Not Enough

   Power Rangers - Lightspeed Rescue
Tous les Tests
       Notices Scannées (150)

   Command And Conquer

   Glover

   Shadow Man

   NHL Breakaway 99

   Robotron 64

   World Driver Championship

   Earthworm Jim 3D
Toutes les Notices
       Partenaires

   GameTronik.Com

   SyTest.Net
(c) 2001-2017 Emulation64.fr / Emulation64.net