Mercredi 24 Mai 2017  -  02h23  

       A découvrir sur N64
       Accès Rapides

   Accueil

   Emulateurs

   Plugins

   Roms N64

   Jeux N64

   Boites 3D / Box-Art

   Textures HD

   Hacks / Traductions

   Manuels

   Tests / Vidéo-Tests

   Vidéos

   Dossiers & Tutos

   Tournois

   Concours

   Quiz N64

   Mini-Jeux N64

   Challenges N64

   Sondages

   Classement Trophées
Le saviez-vous ?

Dans la version Nintendo DS de Diddy Kong Racing, les personnages Banjo et Conker ont été remplacés par Dixie et Tiny Kong.
Mupen64 v0.5.1
Voici la dernière version officielle de l'émulateur Mupen64.


Liste des améliorations :

- detection of invalid code cache for ambiguous region now use adler32
- fixed a bug in ini file compression
- added support for framebuffer effects functions
- detection of VI interupt rate works on weird country codes
- better detection of self modifying code in dma
- warnings fixed on new gcc versions
- rsp's dmem and imem are now contiguous in PC's memory
- slightly improved audio timing
- better detection of self modifying code when accessing memory through TLB
- fixed a bug in RSP memory write
- reading from ai_current_delay register should work even when Count register is looping
- in interpreter code : fixed a bug in jump opcodes
- the event scheduler has better support for Count register loops
- better AI interrupt handling (for musyx games for example)
- jump opcodes changed in pure interpreter core so that they are timed exactly like on the other cores
- fixed a bug when accessing memory through invalid TLB in LDL, LDR, LWL, LWR, SWL, SDL, SDR, SWR opcodes
- added LL, SC opcodes
- two consecutive jump opcodes doesn't crash in the dynarec
- basic implementation of fpu opcodes in dynarec
- division by 0 in FPU opcodes is returning NaN
- all jump opcodes implemented in the dynarec
- faster inside function loop with dynarec (register cache)
- various bug fixes in dynarec opcodes
- memory access improvements in dynarec
- autoincrement save slot option when quick saving
- stabilty improvements on the GUI (when closing a rom for example)
- added support for readScreen function to support avi recording feature on plugins that don't use opengl or directx
- Sound plugin : thread synchronisation improvements


Note : 
Téléchargé : 9190 fois
(27/08/2005 - 2076 Ko)
  Téléchargement
 
       Membres

   Identifiant :

  

   Mot de Passe :

     

   Mot de Passe oublié !
Devenir Membre
       Dossiers / Tutos (39)

   Présentation de la Nintendo 64

   Les Jeux Nintendo 64 Abandonnés

   Utiliser et configurer l'émulateur ...

   Test de l'Ultra Racer 64 (InterAct)

   Jouer en réseau avec Project64 KVE

   Utiliser les Codes Triches avec Pro...

   Test du Passport Plus III (EMS)

   Test du BioSensor (Seta)

   Test du Pad Hori Nindendo 64 (Hori)

   Collectionner sur Nintendo 64
Tous les Dossiers
       Vidéo-Tests (14)

   South Park Rally

   Legend of Zelda, The - Ocarina of T...

   SCARS

   International Superstar Soccer 2000

   Mario Tennis

   Legend of Zelda, The - Majoras Mask

   Extreme-G XG2
Tous les Vidéo-Tests
       Tests de Jeu (45)

   Diddy Kong Racing

   Conkers Bad Fur Day

   Perfect Dark

   Resident Evil 2

   Quake 64

   Superman

   Jet Force Gemini
Tous les Tests
       Notices Scannées (149)

   F-1 Pole Position 64

   007 - The World is Not Enough

   Pokemon Stadium 2

   Monster Truck Madness 64

   Gex 3 - Deep Cover Gecko

   Shadow Man

   Star Wars - Shadows of the Empire
Toutes les Notices
       Partenaires

   GameTronik.Com

   SyTest.Net
(c) 2001-2017 Emulation64.fr / Emulation64.net